CFGS ISO C6 Bases
Antropològiques Ins Camps Blancs 2012-13
Presentació credit - Domènec Méndez
El propòsit d'aquesta
activitat és repassar els continguts generals del crèdit definint
els conceptes bàsics de cada disciplina per tal de proporcionar a
l'alumne una visió de conjunt que li pugui ajudar des d'ara a
definir les seves preferències professionals i alhora li ajudin a
definir la temàtica del seu treball de curs del que hem inclòs
alguns exemples.
Visionat del video: Humor
TV - EL CLUB DEL CHISTE – Antena3.com
Anàlisi
de l'èxit d'aquest programa.
PSICOLOGIA-Definició.......................................................................................................................................
parts: .............................................................. ….....................................................
branques: ….......................................................... ….....................................................
….......................................................... ….....................................................
….......................................................... ….....................................................
…..........................................................
…..........................................................
Des del punt de vista
psicològic, quins aspectes podríem il.lustrar o estudiar amb el
programa?
1
….............................................................................................................
- ...................................
2.
…............................................................................................................
- …...............................
3.
…............................................................................................................
- …...............................
4.
…............................................................................................................
- …...............................
ANTROPOLOGIA –
Definició
…....................................................................................................
….......................................................................................................................................................
Subdisciplines: -
….......................... - ….................................
- …................................
-
…................................. -
…...............................
-
….......................... - ….................................
-
….......................... - ….................................
- …...............................
-
….................................
Des del punt de vista
antropològic, quins aspectes podríem il.lustrar o estudiar amb el
programa?
1
….............................................................................................................
- ...................................
2.
…............................................................................................................
- …...............................
3.
…............................................................................................................
- …...............................
4.
…............................................................................................................
- …...............................
SOCIOLOGIA -
Definició
….........................................................................................................
Objectius
….....................................................................................................................................
Des del punt de vista
sociològic, quins aspectes podríem il.lustrar o estudiar amb el
programa?
1
….............................................................................................................
- ...................................
2.
…............................................................................................................
- …...............................
3.
…............................................................................................................
- …...............................
4.
…............................................................................................................
- …...............................
METODES I TECNIQUES D'INVESTIGACIO
SOCIAL.
- Hipòtesis i Tècniques per la formulació de les hipòtesis;
- Mètodes d'investigació quantitatius – enquestes
- Mètodes d'investigació qualitatius – entrevistes - http://ssrn.com/abstract=1663350
Exemples de Treballs de Curs i
Presentacions orals:
- Tractament de les conductes marginals a la sèrie d'Aida de TV1 i possibles aplicacions terapèutiques en col.lectius similars.
- Evolució de grups determinats de diferents col.lectius marginals -inmigrants, orfans, menors, gent gran, sense sostre, mares solteres o maltractades, drogodependents...- als centres d'acullida, centre de menors, hospitals de dia, esplais, etc...
- The American Indian Religious Freedom Act of 1978 i les esmenes de 1994 sota el President Bill Clinton.
- El botellón.
- El Corralito i els bancs de temps.
- Paganisme a la cultura popular catalana: Diables i correfocs, el Caga Tió, La Patum de Berga, L'Aquelarre de Cervera, etc...
- Phoolan Devi i la discriminació de castes http://es.wikipedia.org/wiki/Phoolan_Devi
- Discriminació de gènere a Thelma y Louise
- Henry: Portrait of a Serial Killer.
- Música, Ball, Gastronomia com a tema de multiculturalitat i integració.
- Bases Antropològiques, recursos audiovisuals i dinàmiques de grup.
- ….............................................................................................................................
- ….............................................................................................................................
- ….............................................................................................................................
- ….............................................................................................................................
COMENTARIS
…............................................................................................................................
…............................................................................................................................
…............................................................................................................................
…............................................................................................................................
No comments:
Post a Comment