Aquest treball es fara en grups de tres alumnes.
Supòsit: Com a membres d'una associació de veins, consellers de l'ajuntament, regidors de la Generalitat o per iniciativa privada, sou responsables de la construcció, ubicació i funcionament d'una escola de bressol de 0 a 3 anys, i feu aquesta proposta a la resta de veins, ajuntament o fundació.
a. decidiu la ubicació - mapa del lloc, fotografies aeries, fotografies de les proximitats,
a.1 decidiu entre zona urbana i rural
b. planol del centre que inclogui espais tancats i oberts, accessos, etc...
b.1 busqueu fotografies d'escoles de parvularis o comenteu el diseny d'aquelles escoles que ja coneixeu i us serveixin de model.
b.2 feu un esborrall dels espais tancats i oberts a escala respectant les mesures que vam comentar a classe.
c. Materials
c.1 busqueu a catalegs de botigues especialitzades com IKEA, Bahaus, etc.. - exemples de mobiliari en general
c.2 feu el mateix amb Abacus, IMAGINARIUM, TOYS R US, - per trobar jocs i racons, i materials fungibles.
c.3 feu una llista de materials reciclables i naturals i penseu de quina manera podriau us podeu proveir d'aquests materials de l'entorn,
d. Recursos humans
- Direccio,
- Equip d'educadors, tutors, personal de suport,
- personal de menjador,
- personal no docent,
d.1 comproveu en la normativa o el llibre de text la titolacio necessària per cada lloc de feina,
e. Temps - horaris d'una de les aules.
e.1 seguiu el model de les activitats del llibre,
f. COSTOS/PRESSUPOSTOS
f.1 consulteu llistes de preus en línia o feu la consulta per telefon/e.mail.
-tan real i acurat com sigui possible.
FITXA DE TREBALL
Data: Sessió num:
Assitents:............................... Absències....................................
.............................................
............................................
Dinamitzador/a...................... Secretàri/a......................................
TASQUES PREVISTES - TASQUES REALITZADES - TASQUES PENDENTS - CAL PORTAR....
a. decidiu la ubicació - mapa del lloc, fotografies aeries, fotografies de les proximitats,a.1 decidiu entre zona urbana i rural
b. planol del centre que inclogui espais tancats i oberts, accessos, etc...
b.1 busqueu fotografies d'escoles de parvularis o comenteu el diseny d'aquelles escoles que ja coneixeu i us serveixin de model.
b.2 feu un esborrall dels espais tancats i oberts a escala respectant les mesures que vam comentar a classe.
c. Materials
c.1 busqueu a catalegs de botigues especialitzades com IKEA, Bahaus, etc.. - exemples de mobiliari en general
c.2 feu el mateix amb Abacus, IMAGINARIUM, TOYS R US, - per trobar jocs i racons, i materials fungibles.
c.3 feu una llista de materials reciclables i naturals i penseu de quina manera podriau us podeu proveir d'aquests materials de l'entorn,
d. Recursos humans
- Direccio,
- Equip d'educadors, tutors, personal de suport,
- personal de menjador,
- personal no docent,
d.1 comproveu en la normativa o el llibre de text la titolacio necessària per cada lloc de feina,
e. Temps - horaris d'una de les aules.
e.1 seguiu el model de les activitats del llibre,
f. COSTOS/PRESSUPOSTOS
f.1 consulteu llistes de preus en línia o feu la consulta per telefon/e.mail. - Acords pressos
................................................................................................................................
- Valoracio sessio (participacio, responsabilitat, concrecio, concentracio...)
No comments:
Post a Comment