Saturday, September 29, 2012

Salutacions - PARTICIPACIO, EXPERIENCIES PERSONALS, COMPARTIR, GENERAR CONFIANÇA




que tal Josep,

estic a l'Institut Camps Blancs de Sant Boi, haig de baixar per un carrer i arribo a una rotonda, si enfilo tot recte, tot recte, cap a BCN arribo justament al Paral.lel, es el que em va passar l'altre dia. qualsevol dia quedem i nem a pendre alguna cosa.

Volia agrair-te novament la teva tasca com a alumne l'any passat, les bromes, els acudits -gairabe sempre addients- i la bona interaccio que vas generar entre tothom, una actitut oberta i positiva com la teva fa que la gent participi i  les classes es facin engrescadores.


Moltes gracies una altra vegada, ara m'ha vingut al cap perque de tant en tant em venen flashos vostres justament quan estic preparant les classes d'aquest nou curs.
COMPARTIR, GENERAR CONFIANÇA, EXPERIENCIES PERSONALS (dels alumnes)  -PARTICIPACIO. Aquesta es la clau per aprendre uns dels altres. perdona, ja divago una altra vegada. se'm va el cap.

fins aviat,


Mingo


2012/9/29 JL
Hola Mingo,

Quan vulguis per allà estic! (els dimarts, dimecres i divendres als matins). Els dilluns i dijous estic per Manresa i vaig a treballar al costat de casa, a la UPC, a connectar a l'Eduroam i treballar, que a casa no tinc ADSL... Aquest any notem molt més les retallades i ens toca assumir més tasques "administratives"...

A quin IES estàs destinat????

Ens veiem,

Josep



2012/9/29 Mingo Mendez <domenec.mendeth@gmail.com>
hola Josep,

gracies per la teva resposta i interes, ja estava al cas dels vostres recursos sobre el tema, i m'han parlat d'ells els meus companys, aixi que segurament els podre fer servir.

vaig anar a visitar-te a Parl.lel fa un parell de setmanes, pero no va coincidir, m'hagues agradat saludar-te, bueno, un altre dia, va ser pura coincidencia que passava i vaig preguntar, et van trucar per l'interfon pero estarias ocupat.

la teva experiencia a mexic la trobo molt interessant, potser es podria compartir, pero ja saps que de diners no n'hi ha gaires enlloc,

seguim en contacte
Mingo




2012/9/29 JL
Hi Mingo,

"All my loving to you" and your projects! :D

Jo enguany m'he pres una pausa d'anglès. Potser el proper... De totes maneres gràcies pels bons desitjos. Me'ls agafo per a aquest curs i les meves classes!

Per cert, veig que t'has passat al "costat fosc" dels Cicles Formatius... May (and October)  the force be with you jajaja

En veure les assignatures que imparteixes, alguns títols em sonaven, i és que a l'IOC (Institut Obert de Catalunya) s'imparteix Educació Infantil (l'altre cicle, el de Bases Antropològiques no el fem). És per això que et comento que tenim uns materials format lliure (Creative Commons) i que espero que els puguis utilitzar:

Aquest és l'enllaç:
https://ioc.xtec.cat/educacio/en/recursos-materials-aprenentatge?id=98

M'alegra molt que puguis gaudir amb la beca d'uns estudis que t'agraden tant... Ken Wilber... crec que a les teves noves alumnes, les balladores, els pot agradar més el... Justin Bieber?

Resto a la teva disposició per qualsevol cosa que et convingui...

Una abraçada gran!
Josep



2012/9/29 Mingo Mendez <domenec.mendeth@gmail.com>

Hola tothom,

nomes unes linies per desitjar-vos un bon començament de curs C1 -records a MiquelAngel, crec recordar que se'n faria carreg- o bon començament del vostre curs -si sou docents- o en qualsevol cas que vagi be la feina si n'hi ha, si no, molts anims, segur que en surt alguna cosa millor, encara que sigui lluny.

l'eoi de Manresa havia d'acceptar l'administracio de l'eoi de Solsona i aquest era un desplaçament que no podia assumir, aixi que sentint-lo molt, i malgrat els bons moments passats vaig haver de demanar un altre desti,

i mireu com son les coses, sempre m'han agradat les ciencies socials. fa un parell d'anys vaig fer un curs de recerca qualitativa a l'UAB, i l'any passat em van donar una beca per estudiar Intel.ligencies Multiples, de fet tenia intencio de fer un post-grau sobre teoria integral (ken Wilber es el meu idol), i ves per on,

m'han assignat cicles formatius, donc Bases Antropologiques i psicosocials de la Intervencio Social. una introduccio a la psicologia, antropologia i sociologia, Tambe Didactica de l'Aprenentatge i Desenvolupament Socioafectiu, al principi se'm feia una muntanya, ara, em sembla que me'n sortire, tot i aixi, qualsevol ajut, suggeriment, idea pedagogica, llibre recomanat, material didactic, fins i tot participacio, us ho agrairia, Per suposat, esteu convidats a classe meva, si teniu alguna cosa a explicar...

records,
Mingo

Aquest video es d' una de les classes d'ahir


Salutacions...Josep



Salutacions...Josep



No comments:

Post a Comment